Kash.

Strange lovers, strange love for old songs. Strange silence. Endless silence. Some how I never get over this song. So I will type all the lyrics. 'Cause I miss a little bit of you. 'Cause I miss a lot of this song and the memories attached to it.
'Cause when I am sad, I can only think of this song.

Woh raastay ghum na hotay.
Hum sehra na bahtaktay.
in sadiyon ke safar mai
us waqt jo ho tehr jatay.
Hum tum se keh patay
hum tum se keh patay
hum tum se keh patay
hum tum se keh patay

kabhi tou milo ge
kabhi tou kaho ge
hum jo yun najatay
Kash Tehr Jatay

Kabhi tou milo ge
kabhi tou kaho ge
hum jo yun najatay
kash tehr jataayyyy.

Aaj bhi talash hai
woh Rastay chalay
thay jin pe.

Is terhan kabhi yun
saath saath
hameesha
uss safar mai.

kuch tou tum keh jatay
kuch tou tum keh jatay
kuch tou tum keh jatay
kuch tou tum keh jatay

kabhi tou milo ge
kabhi tou kaho ge
hum jo yun najatay

kash tehr jatay.

kabhi tou milo ge
kabhi tou kaho ge
hum jo yun najatay
kash tehr jatay.

kabhi tou milo ge
kabhi tou kaho ge
hum jo yun najataayyy
kash tehr jatay

Kabhi tou milo geee
kabhi tou kaho ge
hum jo yun najatay
kash tehr jatay.

Comments

Popular posts from this blog

How much.

Drafts Four